’fucking dirty~’

Saturday, November 1, 2008

我害怕我著急我無助要面對自己的問題

吹不熄的光芒努力燃燒自己
請看我漂亮的堅持別忘記我別忘記我
讓叢林中一個燈籠
獨自為黑夜閃爍
讓腐朽的感情
絢爛得化作飛舞的魂魄





唔知點解我自細都無乜人鼓勵我去表達自己
我習慣咗呢種含蓄美 神秘美 習慣咗收埋自己
經常同自己玩"卟哩哩"
就算幾喜歡人地硬系唔識講出離
開口就夾住俐。







-Irina.相信妳的選擇是對的..妳將會飛的更高更遠 期待妳的專輯.
萬分的敬重地深愛著KateMoss. 代替考拉感激妳!
Olsen的書要大賣大賣大麥 .
要看nicole還有MK的戲,提醒自己!
老佛爺萬萬歲!
我身體健康長命百歲萬萬歲!
世界和平 無戰亂 萬萬歲!
敬禮.

No comments: